Thursday, July 5, 2012

ၾကည့္လုပ္ၾကပါအုန္း



ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္အစည္းအေ၀းမွာ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ပညာေရးျမွင့္တင္မႈေကာ္မတီဥကၠဌေဒါက္တာ
ခ်မ္းျငိမ္းမွေန၍ တကၠသိုလ္ပညာေရးဥပေဒၾကမ္္းတင္သြင္းမတဲ့။ 
 ေကာင္းေလစြ။ေကာင္းေလစြ။
အေပၚပိုင္းျပင္ဆင္မႈကို ေတာ္ေတာ္စိတ္၀င္စားၾကတယ္ေနာ္။
ေဆာက္ထားလိုက္တဲ့ တကၠသိုလ္ၾကီးေတြကလည္း မ်ားမွမ်ား၊ အခုေတာင္ ၁၅၀ နားကပ္ေနျပီ။
အေဆာက္အအံုၾကီးေတြကလည္း ေကာင္းလိုက္တယ္ဗ်ာ။ ေကာင္းမွာေပါ့၊ လုပ္ငန္းၾကီးၾကီးလုပ္မွ ခိုးလို႔ေကာင္းတာကိုး။ ျပည္သူ႔ဘ႑ာေငြေတြကို အလြဲသံုးစားလုပ္ျပီး ခိုးလို႔ရတာက အေဆာက္အအံု အၾကီးၾကီးေတြ ေဆာက္မွ ရတာေလ။
စစ္အစိုးရ သက္တမ္းတေလ်ာက္ၾကည့္ပါလား၊ ဥပမာဗ်ာ ဆည္ေျမာင္းဦးစီးဌာနကိုၾကည့္ပါ။
တစ္ႏိုင္ငံလံုးေရေဖာေဖာသီသီသံုးဖို႔ လယ္ယာက႑အတြက္ လယ္ေတြေရေပးျပီး သီးထပ္သီးညွပ္ေတြ စိုက္ဖို႔ ေဆာက္ေပးတယ္မ်ား မွတ္ေနသလား။ ေ၀းပါ့၊
စစ္ဗိုလ္ေတြရဲ႕ မယားငယ္မ်ားစြာအတြက္ ဖန္တည္းေပးတာ၊ မယားငယ္ဆိုလို႔ အရြယ္ခပ္ၾကီးၾကီးေတြ
မထင္နဲ႔၊ ၉ တန္း ၁၀ တန္းေက်ာင္းသူေလးေတြ၊ မယံုမရွိနဲ႔။ ထားပါ၊ ဒါေတြကို ေရးဖို႔မရွိပါဘူး၊ ၾကံဳမွ နာမည္ တပ္ျပီး ေရးပါ့မယ္။ အၾကိမ္ၾကိမ္ အထပ္ထပ္ ေျပာခ်င္တာက အေျခခံပညာေရးအတြက္ အေလးအနက္
စဥ္းစားျပီး ပညာရွိလူၾကီးမင္း လက္တစ္ဆုပ္စာနဲ႔ လံုး၀ ေဆာင္ရြက္ဖို႔ မသင့္ေတာ္ဘူးဆိုတာကိုဘဲ။
တစ္ႏိုင္ငံလံုးရဲ႕အေရး၊ ႏိုင္ငံသိကၡာျပန္ဆယ္ရမယ့္အေရး ဒါေၾကာင့္ ညီလာခံေသာ္လည္းေကာင္း၊ ႏီွးေႏွာ ဖလွယ္ပြဲေသာ္လည္းေကာင္း လုပ္မွသာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
ေလာေလာဆယ္ ေျပာခ်င္လြန္းလို႔ ေျပာမွာကေတာ့ အေျခခံပညာေက်ာင္းေတြမွာ အသံုးျပဳေနရတဲ့ စာအုပ္ မ်ားကို လူၾကီးမင္းမ်ား စိတ္၀င္တစားနဲ႔ ေလ့လာဘူးပါသလားလို႔ ေမးခ်င္ပါတယ္၊ ၀န္ၾကီးမင္းႏွင့္အေပါင္းပါ မ်ားခင္ဗ်ား....
တစ္ထုတ္လွ်င္ က်ပ္ငါးသိန္း ေရႊတစ္က်ပ္သားေပးေနရတဲ့ ၀ူဖရီး နွစ္ဖက္ေခ်ာ စကၠဴမ်ား တန္၆၀ခန္႔ အပါတ္စဥ္ ဂ်ာနယ္ရိုက္ထုတ္ေနစဥ္မွာ ျမန္မာေက်ာင္းသားငါးသိန္းခန္႔ကေတာ့ ခ်ီးကုန္းရင္ေတာင္ လက္ေပနိုင္တဲ့ ဘားေၾကာင္ေခၚ အဆင့္အတန္းမရွိသည့္ ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္မ်ားကို ေမွာင္ခိုကုလားထံမွာ မိဘမ်ား ရင္နာနာ နွင့္၀ယ္သံုးေနရတာကို မသိတာလား၊ ကိုယ္ႏွင့္မဆိုင္ဘူးလို႔မ်ား ထင္ေတာ္မူေနၾကပါသ လားလို႔ ေမးခ်င္ပါတယ္၊ လက္လွမ္းမီရာ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတာ္ၾကီးမ်ားလည္း ဒီကိစၥကို ေလ့လာဆန္းစစ္ျပီး လႊတ္ေတာ္မွာ တင္သြင္းေစခ်င္လွပါဘီ။
စာဖတ္သူမ်ားမွလည္းစြမ္းႏိုင္ရင္ႏိုင္ငံေတာ္နားေပါက္ေအာင္ေဆာင္ရြက္ေပးၾကပါလို႔အႏႈးအညြတ္ ေတာင္း ပန္ပါတယ္ခင္ဗ်ား၊
                    ဆရာသန္႔

No comments:

Post a Comment