ေတာင္ကိုရီးယားေက်ာင္းဆရာမ်ားႏွင့္ပညာေရး၀န္ထမ္းမ်ားသမဂၢ(The Korean Teachers and Education Workers Union KTU) က ေတာင္ကိုရီးယားအစိုးရအား စံသတ္မွတ္ထားေသာစာေမးပြဲအား ဖယ္ရွားရန္ စိမ္ေခၚလ်က္ရွိသည္။EI(Education International)ႏွင့္ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည့္KTUသည္ ဆရာတစ္ေယာက္၏ပညာေရးစြမ္းရည္ကိုတုိင္းတာသည့္စံသတ္မွတ္ထားသည့္စာေမးပြဲအားအမွီျပဳေစျခင္းမရွိ
သင့္ဟုေစာဒကတက္အျငင္းပြားလ်က္ရွိသည္။
KTUသည္၂၀၁၂ခုႏွစ္၊ဇြန္လ ၁၂ရက္ေန႔၌ ပညာေရး၀န္ၾကီးဌာနေရွ႕တြင္ ပညာေရးႏွင့္
ဆက္ႏြယ္ သည့္ႏိုင္ငံသားအဖြဲ႔အစည္းမ်ားႏွင့္အတူေတာင္းဆိုခ်က္
ကိုျမွင့္တင္ရန္ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
၁၆ျပည္နယ္ရွိ ပညာေရးဌာနမ်ားသည္ ေက်ာင္းမ်ား၏ ဘက္ဂ်က္မ်ားကို
စံသတ္မွတ္ထားသည့္
စာေမးပြဲရလာဒ္မ်ားအရခြဲေ၀သတ္မွတ္သည္။အျမင့္ဆံုးအမွတ္ရရွိေသာေက်ာင္းမ်ားသည္အမွတ္ပိုနည္းေသာ
ေက်ာင္းမ်ားထက္ပို၍ေငြေၾကးရရွိသည္။ထိုအျဖစ္ကို KTUဥကၠဌ Jang Seok-woong ကစာေမးပြဲစစ္ေဆးျခင္း
အေပၚအမွတ္မ်ားမ်ားရရန္ေက်ာင္းမ်ားအေပၚျပင္းထန္သည့္ဖိအားက်ေရာက္လ်က္ရွိသည္ဟုရွင္းျပပါသည္။
၂၀၀၈ ခုႏွစ္ကတည္းကစံသတ္မွတ္ထားသည့္စာေမးပြဲကိုေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖင့္အစိုးရသည္ ေက်ာင္း
သင္ရိုးညြန္းတမ္းမ်ားကိုက်ဥ္းေျမာင္းေစကာ သင္ၾကားမႈအေတြးအေခၚကိုသာပ်ံ႕ႏွံ႔ေစသည္။ယွဥ္ျပိဳင္ျခင္းကို
နည္းကုန္လမ္းကုန္ျပဳလုပ္ေစျခင္းျဖင့္ဆရာမ်ားႏွင့္ေက်ာင္းသားမ်ားကိုေမာင္းႏွင္လ်က္ရွိသည္။
၂၀၀၈
ခုႏွစ္တြင္ပုဂၢလိကေက်ာင္းမ်ားအေပၚစစ္ေဆးျခင္းကိုစတင္ျပဌာန္းခိ်န္၌ပညာေရး၀န္ၾကီး
ဌာနမွစံသတ္မွတ္သည့္စာေမးပြဲကို ပါ၀င္လိုသည္ျဖစ္ေစ မပါ၀င္လိုသည္ျဖစ္ေစ
စာေမးပြဲႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍မိဘ
မ်ားေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္တိုင္ပင္ညွိႏိႈင္းျပီးေနာက္စာေမးပြဲကိုေရွာင္ရွားရန္၎တို႔၏အခြင့္အေရးအေပၚစိုးရိမ္
ေၾကာင့္က်လ်က္ရွိသည့္KTUအဖြဲ႔၀င္၁၄ဦးကို အလုပ္မွထုတ္ပယ္ခဲ့သည္။
သမတလီေျမာင္ဘတ္၏အုပ္ခ်ဳပ္မႈေအာက္တြင္လြန္ခဲ့ေသာငါးႏွစ္ေက်ာ္ကာလက အလုပ္သမား
အစည္းအရံုး၀င္ဆရာမ်ားကိုဆန္႔က်င္လ်က္လူမဆန္ေသာႏွိပ္ကြပ္ကို တာ၀န္ယူခဲ့သည္။ယင္းမွာKTUအလုပ္
အမႈေဆာင္၁၄ဦးကို ရာထူးမွဖယ္ရွားျခင္း၊အစည္းအရံုး၀င္၀န္ထမ္း၆၇ဦးကိုရာထူးမွခ်ျခင္း၊လြတ္လပ္စြာေျပာ
ဆိုခြင့္မွဆရာ၃၉ဦးကိုဖိႏွိပ္ျခင္းႏွင့္လြပ္လပ္ေရးမႈႏွင့္အခြင့္အေရးဆိုင္ရာကုန္သြယ္ေရးအစည္းအရံုးမွဆရာ
၃၉ဦးကိုကန္႔သတ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္းတို႔ပါ၀င္သည္။
သင္ၾကားမႈစြမ္းရည္ကို တိုင္းတာရန္ စံသတ္မွတ္သည့္ စာေမးပြဲမ်ားကို လြဲမွားစြာအသံုးျပဳျခင္းႏွင့္
စာေမးပြဲျဖင့္ေမာင္းႏွင္သည့္ပညာေရးကိုဆန္႔က်င္သည့္လႈပ္ရွားမႈတြင္ပါ၀င္သည့္ေတာင္ကိုရီးယားပညာေရး
၀န္ထမ္းမ်ားႏွင့္ပညာေရးသမဂၢမ်ားသည္သင္ၾကားမႈတြင္အေကာင္းဆံုးအဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုႏိုင္သည့္အရည္အေသြး
အေၾကာင္းအျပန္အလွန္ေဆြးေႏြးမႈကို ဦးေဆာင္သင့္သည္ဟု EI မွ အခိုင္အမာယံုၾကည္သည္။
No comments:
Post a Comment